П`ятниця, 19.04.2024, 17:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Хижняк Світлани

Оцінка
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рекомендації учням з підготовки домашнього завдання

·        Активно працювати на уроці: уважно слухати та відповідати на запитання.

·        Якщо щось незрозуміло, не соромитися запитувати.

·        Уважно й докладно записувати завдання з кожного предмета.

·        Учитися користуватися довідниками та словниками, щоб уміти з’ясовувати значення незнайомих слів і висловів.

·        Навчитися знаходити необхідну інформацію з допомогою комп’ютера.

·        Складний матеріал уроку треба повторити того ж дня, щоб відразу закріпити його та запам’ятати.

·        Виконуючи домашнє завдання, слід не лише думати, що треба зробити, а ще й з’ясовувати, з допомогою яких засобів і прийомів цього можна досягти.

·        Не соромитися звертатися по допомогу до дорослого й однокласників.

·        Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися в тому, що в щоденнику записані всі завдання.

·        Треба визначити послідовність виконання завдань і час, потрібний для виконання кожного з них.

·        На письмовому столі має лежати тільки все необхідне для виконання одного завдання, після чого зі столу прибираються вже використані матеріали та готується навчальне приладдя, необхідне для виконання наступного завдання.

·        У процесі підготовки домашнього завдання слід робити перерви.

·        Вивчаючи заданий матеріал, треба спочатку його зрозуміти, а вже потім запам’ятовувати.

·        Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити всі правила, які можуть стати у нагоді.

Пам’ятка « Виконання домашнього завдання»

  1.  Чітко уяви і перевір по записах у зошиті, які необхідно виконати дії і якого потрібно досягти результату.
  2.  Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, поради щодо виконання завдання, знайди в підручнику, які потрібно застосувати, подивись у зошиті зразки роботи, виконаної у класі на уроці.
  3.  Уяви, як виконуватимеш завдання.
  4.  Якщо це задача чи вправа, то знайди в них спільне з виконаними на уроці, проаналізуй умови, склади план розв'язання, здійсни його.
  5.  Якщо задано текст (для вивчення чи заучування), то читай його уважно, намагайся у всьому розібратися, зіставляй з рисунками, схемами, кресленнями, користуйся словником, наводь свої приклади.
  6. Читаючи текст, намагайся спочатку запам'ятати головне. Для цього виділи основні думки, поділи текст на частини і склади план.
  7. Те, що важко запам'ятовується, -- дати, визначення, імена, формули, назви -- випиши на поля зошита чи в окремий зошит, заучуй, згадуючи їх місце в тексті. Обов'язково перевір, чи досягнув потрібного результату.
  8. Якщо це була задача або вправа, то перевір результат розв'язання.
  9. Якщо засвоював текст, то закрий книгу, уяви основні думки й частини прочитаного, перекажи їх, перевір результат запам'ятовування. Коли контроль показав, що завдання виконати не вдалося, то потрібно повторити роботу, вишукуючи недоліки.
  10. Якщо не вдалося розв'язати задачу, знову проаналізуй умови, уточни зв'язок між тим, що дано, і тим, що вимагається, склади план розв'язання і знову виконай його.
  11.  Якщо не запам'ятав текст, то читай його ще раз, звертаючи увагу на основні думки, їх зв'язок, їх місце в тексті. Повторюй текст по частинах, а потім повністю.

Пам’ятка  «Як розв'язувати задачу»

1. Уважно прочитай задачу.

2. Подумай, що означає кожне число, який зв'язок між ними.

3. Повтори запитання подумки. Чи можна задачу розв'язати однією дією?

Коли зв'язок між числами не вдалося встановити, запиши задачу коротко.

4. Склади план розв'язання.

5. Склади і розв'яжи рівняння або розв'яжи задачу окремими діями.

6. Дай повну відповідь на запитання.

7. Відповідь перевір найзручнішим способом.

 

Правила виконання домашнього завдання

 

1. Для всебічного осмислення і міцного засвоєння програмного матеріалу варто вдумливо учити уроки не в один "присід", а звертатися до їхнього вивчення кілька разів протягом деякого часу. Тільки при цій умові в пам'яті залишається "глибоко уторований слід", а знання зберігаються на довгий час.
2. Домашні завдання необхідно виконувати у день їхнього одержання. Суть справи в тім, що засвоєний на уроці матеріал інтенсивно забувається в перші 10-12 годин після сприйняття. Це доведено психологічними досвідами.
3. Приступаючи до підготовки домашніх завдань, обов'язково потрібно створити психологічний настрій на їхнє акуратне виконання і міцне засвоєння досліджуваного матеріалу. Як це зробити? Потрібно детально продумати ту мету, котру необхідно досягти при виконанні домашнього завдання.
4. Якщо домашнє завдання містить у собі засвоєння матеріалу за підручником і виконання різних вправ, то його підготовку потрібно починати з роботи над підручником. Порядок роботи з підручником наступний: спочатку потрібно спробувати пригадати те, що залишилося в пам'яті від уроку. Потім варто вдумливо прочитати параграф підручника, виділяючи в ньому найважливіші положення, правила, висновки, прагнучи до їхнього глибокого осмислення і засвоєння.
5. Приступаючи до виконання практичних завдань, варто уважно переглянути ті вправи, що виконувалися з даної теми на уроці, і пригадати, хід виконання практичних завдань на уроці. Це допоможе встановити зв'язок домашньої роботи з практичними вправами, що виконувалися в класі і сприятиме самостійному виконанню письмових завдань.
6. Під час перерв між підготовкою домашніх завдань по окремих предметах не можна піддавати себе сильним зовнішнім впливам, зокрема дивитися телепередачі, вступати в дискусії і т.д. У цей час найкраще робити спокійну прогулянку на свіжому повітрі, виконувати легку фізичну роботу.
7. Дуже важливо, щоб домашні завдання виконувалися щодня в той самий час і на постійному місці. Це правило при всій удаваній його простоті має істотне значення для успіху домашньої роботи. Воно сприяє швидкому зосередженню уваги на виконанні навчальних завдань, привчає до дисципліни й упорядкованості.

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz